Cocalarii !


Am modificat acest post , deoarece am primit niste "reclamatii" , prin faptul ca am impartit oamenii , in cocalari si pitipoance. In primul rand o sa vorbesc despre comportament , si despre ceea ce ar trebui si nu ar trebui sa faca tinerii din zilele noastre. Sunt elev in clasa a 10 a , si am cat de cat experienta , si ma refer la problemele pe care le-am avut si le am cu colegii de clasa , cei din liceu si "lepadaturile" de pe strada. Va spun de la inceput ca eu sunt de la tara, fac naveta , si va spun sincer ca nu as sta la oras decat ca ultima alegere, deoarece viata de la oras e ca si cea de la inchisoare.
Dupa cum am zis , o sa incep prin a vorbi despre comportament, care lasa de dorit.Toti sunt de genu ca "fac" , "bag" , "sparg" etc, dar sunt niste papagali si cand e vorba de fapte , se fac ca ploua. Cunosc destui papagali, asa ca stiu despre ce vorbesc. Uneori ma simt ca un vizitator la gradina zoologica.Am si eu cateva "grame" de prostie , dar astia au izvor de prostie, dar , peste tot exista un "dar", sunt si elevi normali. Modul cum se imbraca e un fel de copie a unor vedete , unii se imbraca in haine largi ca sa para rapperi, altii nu stiu cum sa mai asorteze hainele , sau ce haine de firma sa isi mai cumpere. Tot ceea ce se poate spune intr-o singura propozitie este ca societatea a decazut foarte mult. O tempora! O mores!
Mai jos este o poza cu un specimen , care nu este pe cale de disparitie , ci este "copiat" de tot mai multi "urmasi":


Nu stiu ce parere aveti voi, dar eu cred ca e fata. Evolutia noastra , a oamenilor, din rau va ajunge si mai rau. Intr-un fel m-am plictisit sa tot pierd vremea discutand despre aceste specimene, si fapte deloc, exact ca si politicienii din ziua de astazi, numai ca ei nu vorbesc despre specimene.Este o vorba , si anume ca mama prostilor e mereu gravida, cu o singura exceptie si aceea ca nu e numai o singura mama , sunt din ce in ce mai multe.Astept pareri ca m-am plictisit de acest subiect , iar eu nu mai acord timpul meu pretios lucrurilor care merita.Vreau sa adaug un singur lucru: sa nu creada cineva ca o sa ma opresc aici , in ceea ce priveste continutul si posturile de pe blog.

Pitipoancele.
Astfel de specimene sunt intalnite la fiecare colt de strada, club , buda si ce mai vreti voi.Cum peste tot exista cate o exceptie , asa sunt in cazul pitzi, si cunosc cateva fete , si va spun sincer ca sunt fete de nota 10 , nu s-au aruncat in aceasta categorie.Poate ca vedeti astfel de exemplare, si va rog sa ma credeti lumea e impanzita de asa ceva. Dar haideti ca m-am saturat de aceste subiecte . Vreau sa mai adaug ceva: atat pitzi cat si cocalarii,sunt niste inculti , care nu citesc nimic , in afara de Cancan si alte shit-uri, iar ce este cel mai grav este ca sunt inconstienti, iar politicienii romani profita la maxim de pe urma lor; inca un lucru: mai sunt si lenesi , iar daca nu ajung directori, se duc in afara la munca, si astfel tara noastra va fi a nimanui , dar a tuturor.





Deja mi se face rau. Cred ca puteti vedea si voi care e motivul .






Un comentariu:

tibiflor spunea...

Mi-a placut gandirea ta,ai dreptate,politicienii romani sunt toti numai niste hoti si excroci care au monopolizat tara asta si cred ca Ronania,este mosia personala a lor.Sa nu le crezi cand se cearta pe la Realitatea sau Antena 3,o fac de ochiul lumii,in rest sunt prieteni:Verestay A cu Vadim T.,Ponta cu Videanu et compania,ca doar fura impreuna,pe cei peste 22 de milioane de romani ii cred prosti.Daca ar fi mai multi care ar gandi ca tine...inca s-ar mai putea repara in tara asta cate ceva...desi e greu.
Inca n-am citit niciodata....domnul Nicolae Ceausescu,scris ....stii in trecut se spunea tovarasul Nicolae Ceausescu...stii matematica? pe vremea lui ,din salariul meu puteam cumpara 353 kg de salam,iar sub domnia politicienilor romani,pot cumpara doar 33 de kg.....ce zici?este un pic de DIFERENTA DE NIVEL DE TRAI.
IN REST ITI DORESC MULT SUCCES IN VIATA...

Trimiteți un comentariu